top of page

@HaidehAndNejad

Friends of Shahnameh is proud to announce that they are contributing to the Shena Arts H&N project. The H&N Project has now been launched on the project's own social media. You can follow these at @HaidehAndNejad on Instagram and Twitter.

The event was launched on Saturday the16th and we are looking forward to the start of the project in the New Year. If you would like to join us please let us know.





دوستان شاهنامه با افتخار همکاری خود را با گروه هنری شیبا برای پروژه هایده و نژاد اعلام می‌نماید. مراسم افتتاحیه پروژه در 16 دسامبر اجرا شد و مشتاقانه منتظر شروع پروژه در سال جدید هستیم. با ما همراه باشید.


گامی در جهت آشنایی نسل جدید با فرهنگ و تاریخ ایران

پروژه هایده و نژاد را به دوستان خود بخصوص خانواده‌ها با فرزندان 8 تا 13 ساله معرفی نمایید.

هدف این پروژه، ترویج میراث هنری هایده و نژاد احمد‌زاده و معرفی آنها به مخاطبان ایرانی و خارجی است. از طریق یک دوره هشت ماهه کلاس‌های هنری برای کودکان هشت تا سیزده ساله، داستان‌های فولکلوریک و حماسی ایران به زبان‌های مختلف از جمله فارسی، گیلیک و کردی که مبنای نمایش‌های آنها بود، به کودکان آموزش داده می‌شود.

منبع این کلاس‌ها، کتاب هایده احمد‌زاده ( زندگی من به عنوان یک بالرین ایرانی) است که خاطراتی است که هایده به زبان انگلیسی نوشته است. تهیه کننده این کار، سازمان شیبا آرت (سبا آرت) است که مرحله اول آن را با عنوان باغ‌های بابل در سال دو هزارو نوزده به انجام رساند. همکاران ما در این پروژه، آموزشگاه صهبا، دوستان شاهنامه و مرکز بررسی‌های نژادی دانشگاه منچستر هستند.

اطلاعات بیشتر در پروسه ثبت نام فراهم می شود.








7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page